ما کی هستیم ؟

  • سلام ، ماتیکچی هستم در خدمتتون ... .

  • خیلی کنجکاوی که بدونی من کی ام ؟ پس باهام همراه شو ...

دقیقا 30 سال پیش، آره دقیقا 30 سال پیش یه خانواده ای توی استان سمنان شهرستان شاهرود تصمیم گرفتن ، برای پیشرفت تو زمینه شغلی و منبع در آمدیشون ، شروع به فعالیت تو زمینه آرایشی و بهداشتی کن، پس یه مغاز کوچولو اجاره کردن و اسمشو گذاشتن (پردیس) ، اونا هر هفته مقدار کمی از اجناس بازار تهران که قیمت مناسب داشتن میخریدن و 4 تا داداش اون جنسا رو با قطار تا شاهرود میاوردن.

زمان به سرعت سپری میشد و برادرا به همراه پدرشون تلاششون هر روز بیشتر و نتیجه کار و محبوبیتشون تو شغلشون بیشتر میشد.

اونا کم کم به فروشگاه بزرگی تبدیل شدن و هر برادر  تصمیم گرفت که شعبه مختص به خودش رو افتتاح کنه ، پدر هم مرکز پخش لوازم آرایشی رو راه اندازی کرد، هر 4 برادر در زمینه پخش و فروش کمک حال پدر بودن و تجربه های بیشتری رو در این زمینه کسب کردند، تا جایی که 3 نفر از این برادران مراکز پخش خودشون رو هم راه اندازی کردند و در کنار آن شعب فروشگاه پردیس را نیز گسترش دادند.

خلاصه که روز ها ، هفته ها ، ماه ها و سال ها گذشت و شعب فروشگاهی و مراکز پخش پردیس گسترده تر شد و در شهر های مختلفی مثل سمنان ، شاهرود و گنبدکاووس و ... صاحب چندین شعبه موفق و مطرح شد و خود را به ثبات و اعتبار چندین ساله رساند.

حالا مجموعه پردیس از برند و زیرمجموعه جدید خودش یعنی من، بله من یعنی ماتیکچی رونمایی کرده تا با کادر بسیار مجرب خودش در زمینه مشاوره ، پخش و توزیع اجناس اورجینال با کیفیت ایرانی و خارجی مهمون سبد خرید شما مشتریان و همراهان خودش باشه.

  • برادران قاسمی بنیان گذاران مجموعه برند پردیس میباشند.